• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • مرجع شعبه مرکزی
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

جملات بزرگان

 

قالَ اَمیرُالمُوْمِنینَ عَلِیُّ بْنُ اَبیطالب(علیه السلام):

مِنْ کُنُوزِ الْجَنَّهِ الْبِرُّ وَ إِخْفاءُ الْعَمَلِ وَ الصَّبْرُ عَلَی الرَّزایا وَ کِتْمانُ الْمَصائِبِ.

ادامه مطلب...

 

 

پرسش و پاسخ های متداول در ثبت نام اینترنتی

 

عضویت جدید

 

1.    آیا امکان ثبت نام حضوری(فرم کاغذی) در کتابخانه وجود دارد؟

 

خیر- اما در کتابخانه های کانون سیستم برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

 

2.    درخواست عضویت در کدام بخش از سایت قرار دارد ؟ دقیقا در کجای فراکاوش ؟

 

با وارد شدن به وب سایت کانون، در سمت چپ صفحه گزینه "ثبت نام برخط" وجود دارد. ضمناً برای توضیح بیشتر به راهنمای تصویری عضویت در وب سایت کانون اسلامی انصار مراجعه کنید.

شما که ثبت نام را اینترنتی کردید، لطفا فایلی را جهت راهنمایی ثبت نام روی وبسایت قرار دهید.

راهنمای تصویری عضویت در وب سایت کانون اسلامی انصار قرار دارد.

 

3.    من صرفا از کلاسهای کانون گلها استفاده می کنم، نه کتابخانه. آیا نیاز به دریافت کارت کتابخانه است؟ چرا؟  لطفا مرا راهنمایی کنید.

 

موسسه گلها جزئئ از کانون اسلامی انصار می باشد. لذا برای حضور در دوره های آموزشی آن، نیاز به عضویت در کانون اسلامی انصار می باشد. ولی عضویت در کتابخانه ضروری نیست.

 

4.    برای ثبت نام، در سایت کانون اسلامی انصار رفتم و روی عضویت برخط/آنلاین کتابخانه کلیک کردم، اما لینک آن غیر فعال است و هیچ صفحه ای را باز نمی کند! چه‌کار باید بکنم؟

 

بهترین حالت نمایش برای وب سایت، مرورگر فایرفاکس می باشد.

 

5.    بعد از ورود مشخصات فردی، به دلیل قطع برق نتوانستم عکسها را آپلود کنم، الان که وارد سامانه می شوم اخطار می‌دهدکه "اطلاعات شما قبلا در این سامانه ذخیره شده است." چه باید بکنم؟

 

درخواستهای رسیده به کتابخانه همه روزه بررسی می شود. اگر درخواست شما به صورت ناقص ارسال شده باشد. در روز بعد می توانید از طریق گزینه پیگیری، نواقص پرونده را برطرف کنید.

کد پیگری برای ثبت نام جدید "شماره ملی" و  برای تمدید عضویت" شماره ملی T+"می باشد.

 

6.    به دلیل بالا بودن حجم عکسها از سامانه خارج شدم و حجم آنها را پایین آوردم. اما وقتی مجددا وارد شدم، اخطار می‌دهدکه "اطلاعات شما قبلا در این سامانه ذخیره شده است." چه باید بکنم؟

 

درخواستهای رسیده به کتابخانه همه روزه بررسی می شود. اگر درخواست شما به صورت ناقص ارسال شده باشد. در روز بعد می توانید از طریق گزینه پیگیری نواقص پرونده را برطرف کنید.

کد پیگری برای ثبت نام جدید "شماره ملی" و برای تمدید عضویت" شماره ملی T+"می باشد.

 

 

7.    هنگام ثبت نام اینترنتی گروه یک را انتخاب کردم و بعداً متوجه شدم که مجاز به استفاده از تالارهای مطالعه نیستم، آیا امکان تغییر گروه و پرداخت مابه‌التفاوت وجود دارد؟

 

با مراجعه به کتابخانه از طریق دستگاه کارتخوان مابقی حق عضویت را بپردازید، و گروه عضویت را تغییر دهید.

 

8.    بعد از آپلود کردن عکسها وقتی ادامه را می زنم به درگاه بانک وصل نمی‌شود، هرچقدر صبر می کنم و با مرورگرهای دیگر امتحان می کنم بی‌نتیجه است! راهنمایی کنید لطفا.

 

دسترسی به اینترنت و اتصال به آن را بررسی نمایید.

 

9.من ثبت نام کردم، پول هم از حسابم کم شد اما خطا داد و شماره پیگیری نگرفتم، چگونه متوجه شوم که ثبت نامم تکمیل شده است؟

 

با پذیرش کتابخانه تماس بگیرید.

 

10.بعد از انجام ثبت نام اینترنتی، چه مدت اطلاعات در دست بررسی می ماند؟

 

درخواستهای رسیده به کتابخانه همه روزه بررسی می شود. و نتیجه آن از طریق ارسال ایمیل به اطلاع متقاضی رسیده خواهد شد.

 


11.ثبت نامم به پایان رسید، ازچه زمانی می توانم از کتابخانه استفاده کنم؟

 

از طریق ارسال ایمیل به اطلاع متقاضی رسیده خواهد شد.

 

12.ثبت نامم را به صورت اینترنتی انجام دادم، چه زمانی باید برای دریافت کارت عضویت مراجعه کنم؟

 

از طریق ارسال ایمیل به اطلاع متقاضی رسیده خواهد شد.

 

 

عضویت خانوادگی

 

1.    یکی از اعضای خانواده ام در کتابخانه عضو است، چگونه می توانم از تخفیف عضویت خانوادگی در ثبت نام استفاده کنم؟

 

به یکی از  دو روش زیر عمل کنید:

الف. بدون پرداخت وجه درخواست عضویت را به کتابخانه ارسال کنید. سپس به صورت حضوری از طریق دستگاه کارت خوان مبلغ را واریز کنید.

ب. در ارسال درخواست عضویت مبلغ عضویت را هم واریز کنید. سپس در مراحل بعدی حضور در کتابخانه مابه التفاوت پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

 

تمدید عضویت

 

2.    برای تمدید عضویت به کدام بخش سایت کاوش باید مراجعه کنم؟

 

با وارد شدن به وب سایت کانون، در سمت چپ صفحه گزینه "ثبت نام برخط/ آنلاین" وجود دارد.

 

3.    من برای تمدید اعتبارم چندین بار به مشکل برخوردم. لطفا دستورالعمل ثبت نام را به صورت مرحله به مرحله در وبسایت قرار دهید.

 

راهنمای تصویری عضویت در وب سایت کانون اسلامی انصار قرار دارد.

 

4.   آیا برای تمدید عضویت، نیاز به ارائه مجدد مدارک هست؟

 

اعضای جدید زمان ثبت نام و اعضای قدیمی زمان تمدید، یکبار ملزم به ارائه اسکن مدارک می باشند. در دفعات بعدی در صورت عدم تغییر نیاز به ارائه مدارک نیست.

 

5.   اعتبار کارتم تمام شده است، چگونه می توانم از امتیاز 6 ماه هدیه ام استفاده کنم ؟

 

از طریق وب سایت اقدام به ارسال درخوایت عضویت نمایید. ولی مبلغی بابت عضویت پرداخت نکنید. سپس مجوز 6 ماهه خود را به میز پذیرش ارائه کنید.

 

6.   کارتم را گم کرده ام و شماره عضویتم را نمی دانم، چگونه در قسمت تمدید عضویت وارد شوم؟

 

به صورت حضوری  به پذیرش کتابخانه کانون اسلامی انصار مراجعه کنید.

 

7.    در قسمت تمدید عضویت کلمه عبور را چه عددی وارد کنم؟

 

به راهنمای تصویری عضویت در کتابخانه واقع در وب سایت کانون اسلامی انصار مراجعه کنید.

 

8.    از اعضای قدیمی کتابخانه هستم، وقتی وارد تمدید عضویت می شوم و شماره عضویت و شماره ملی را می نویسم، وارد نمی شود. چه باید بکنم؟

 

به راهنمای تصویری عضویت در کتابخانه واقع در وب سایت کانون اسلامی انصار مراجعه کنید.

 

9.   تمدید عضویتم را به صورت اینترنتی انجام دادم.کارت قبلی‌ام را گم کرده ام، آیا کارت جدید برایم صادر می شود یا باید حتما همان کارت قبلی را داشته باشیم؟

 

برای تمدید عضویت کارت فاقد اعتبار باید تحویل کتابخانه گردد. ضمناً برای صدور مجدد کارت عضویت صرفا هزینه صدور کارت پرداخت شود.

 

10.قبلا از شعبه امیرآباد استفاده می کردم، اما درحال حاضر به دلیل تغییر محل، می خواهم از شعبه طالقانی استفاده کنم، آیا این امکان وجود دارد؟

 

با در دست داشتن کارت عضویت، می توانید از کلیه شعب کتابخانه های کانون اسلامی انصار استفاده نمایید.

 

11.آیا امکان استفاده از هر دو شعبه با یک کارت مقدور است؟

 

با در دست داشتن کارت عضویت، می توانید از کلیه شعب کتابخانه های کانون اسلامی انصار استفاده نمایید.

 

 

پیگیری ثبت نام

 

1.    در قسمت پیگیری ثبت نام کد پیگیری چیست؟

 

به راهنمای تصویری عضویت در کتابخانه واقع در وب سایت کانون اسلامی انصار مراجعه کنید.

 

2.    در روند ثبت نام دچار مشکل شدم، وقتی وارد قسمت پیگیری شدم، می‌گوید اطلاعات شما در دست بررسی است. چه کار باید بکنم؟

 

مجددا در روز بعد پیگیری نمایید.

 

شبکه های اجتماعی

نماد الکترونیک

امروز6317
دیروز4825
ماه94563
همه بازدیدها8641609

شعبه مرکزی : خیابان شریعتی، تقاطع طالقانی، پلاک 173

تلفن : 8-77632007-021

ایمیل: [email protected]

ساعت کاری شعبه مرکزی

ساعات کاری شعبه امیرآباد

Design: